FAKÜLTE ÖZGÖREVİ (Üniversite Özgörevi ve amaçlarına uygun biçimde)
İletişim alanında ulusal ve uluslararası işbirlikleriyle, çağın ve sektörün taleplerine uygun biçimde sürekli güncellenen programla; “kişiye özgü”, “kişiselleştirilmiş” yenilikçi eğitim anlayışıyla edindiği kuramsal bilgileri uygulayabilen; girişimci, kreatif düşünebilen, iletişim teknolojilerine hakim; kültürel ve etik değerlere bağlı ancak değişen dünyaya ayak uydurabilen sanat, tasarım konularında yetkin iletişimciler yetiştirmek.
FAKÜLTE EĞİTİM AMAÇLARI:
İFAmaç 1: Kuramsal ve uygulamalı boyutlarıyla iletişim ve medya çalışmalarının çok disiplinli ve disiplinlerarası niteliğini yansıtan “kişiselleştirilmiş” ve uygulamalı bir eğitim-öğretim.
İFAmaç 2: İletişim alanında kültürel, etik değerlere bağlı, değişen dünyaya ayak uydurabilmesinin yanı sıra; sanat, tasarım, yeni teknolojiler konularında yetkinlik ve uygulama becerisi.
İFAmaç 3: Sanat, tasarım, kültür ve yeni teknolojilerle bütünleşmiş çalışmalarla alanına ve topluma katkı sağlamak.
İFAmaç 4: Ulusal ve uluslararası iş birlikleriyle yenilikçi ve sürdürülebilir projeler geliştirmek.
İFAmaç 5: Sosyal sorumluluk bilinci yüksek, ekip çalışmasına yatkın, eleştirel düşünebilen mesleki yetkinliklere sahip iletişimciler yetiştirmek.
Hızla gelişen teknoloji, dünyamızı her anlamda değiştirmektedir. Medya alanları, teknolojik ilerlemenin en çok hissedildiği mecralar arasındadır. Bu sebeple, öğrenmeye açık, yeniliklere kolayca uyum sağlarken, geleneksel değerlerini de korumayı bilen iletişimciler geleceğe yön verecektir. Amacımız geleceğin iletişimcilerini bu düstur ile yetiştirmektir.
Ulusal, Etik, Evrensel Değer ve Kurallara Bağlılık
Uluslararası, Ulusal ve Bölgesel Etkileşime ve İşbirliğine Önem Verme
Girişimcilik, Yenilikçilik ve Yaratıcılık
İletişime Açık ve Çözüm Odaklı Olma
İnsan, Toplum ve Çevreye Saygı
İletişim, Sanat ve Tasarımı Toplum Odaklı Düşünme
Paydaş Memnuniyeti
Kurum Kültürüne Bağlılık