Hasan Kalyoncu Üniversitesi (HKÜ) İletişim Fakültesi, Ali Cenk Gülce’yi konuk etti. HKÜ cep sinemasında ‘‘Sosyal Medyada Kriz Yönetimi, Vaka İncelemesi’’ workshop’u gerçekleştirildi.
Sosyal medya ve kriz yönetimi süreçlerini anlattı.
İletişim fakültesi öğrencilerinin yoğun ilgisiyle karşılandığı worksop’ta Ali Cenk Gülce, HKÜ’lü öğrenilere sosyal medya ve kriz yönetimi süreçlerini anlattı. Gelişen iletişim, teknolojilerle beraber markaların halkla ilişkiler araçları ve itibar yönetim şekillerini değiştirdiğini vurgulayan Gülce, kitleleri ikna etmenin ya da duygusal bağ kurmanın iletişimcilerin ana görevi olduğunun altını çizdi.
Sosyal medyada kriz avantaja dönüşebilir.
Gülce, sosyal medya krizini ve itibar yönetimini nasıl yönettiklerini HKÜ iletişim öğrencilerine adım adım anlattı, ardından öğrencileri gruplara ayırarak vaka çözümlemesi yapmalarını istedi. Öğrencilerin çözümlemelerini değerlendirdikten sonra, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.